sobota, 9 maja 2015

Truskawkowo - bananowe lody

W końcu pogoda nas rozpieszcza, wręcz prosi się o schłodzenie po długim spacerze w pełnym słońcu. Nie ma nic lepszego od truskawkowego sorbetu. Zgodzicie się? Mój oczywiście musi być zdrowy i dostarczyć organizmowi witaminki, nie byłabym sobą, gdyby było inaczej :). Tradycyjnie do deserów dołączam mój ulubiony dodatek- kokosową bitą śmietanę.


Składniki:
mrożone truskawki (u mnie paczka 500g)
dojrzały banan
łyżka jogurtu naturalnego
miód do smaku (UWAGA! Miód dajemy dziecku po ukończeniu pierwszego roku życia)
 bita śmietana kokosowa (przepis na mleko kokosowe TUTAJ)
 


Przepis szybki i prosty, owoce, miód i jogurt wrzuć do wysokiego naczynia i zmiel blenderem na gładką masę. 


Bitą śmietanę z mleka kokosowego uzyskasz oddzielając mleko od tłustej śmietanki, która zbiera się zawsze na wierzchu. Przełóż śmietankę do osobnego naczynia i ubij mikserem do uzyskania konsystencji bitej śmietany.


Smacznego :)



Jeśli dotrwałaś/eś do końca mojego wpisu zapraszam na mój facebook'owy fanpage: mama tata i reszta swiata

2 komentarze: