piątek, 6 marca 2015

Bananowe biszkopty

Pogoda nas nie rozpieszcza, za oknem szaro- buro, zimno i nieprzyjemnie. Ratujemy się słodkościami, one zawsze poprawiają humor. Dzisiaj serwujemy biszkopty z bananem, bardzo słodkie, biały cukier nam nie potrzebny :).


Składniki:
3 jajka
75g mąki pszennej
2 dojrzałe banany


Oddziel białka od żółtek. Białka ubij dokładnie na puszystą, sztywną pianę. Stopniowo dodawaj żółtka, połącz mikserem z białkami tak, aby całość nadal miała konsystencję pianki. Banany zmiksuj blenderem i dodaj je do reszty wraz z przesianą mąką. Całość delikatnie wymieszaj drewnianą łopatką, żeby pianka nie opadła. Blaszkę wyłóż papierem do pieczenia, na który układaj łyżką ciasto, formując dowolny kształt. Ja swoje ciasto wlałam na dno foremek do babeczek, lubię jak moje ciasteczka są równe i mają ładny kształt :). Piecz ok 15 minut w 180 stopniach. 
 
 
Smacznego :)
 
Jeśli dotrwałaś/eś do końca mojego wpisu, odwiedź mój facebook'owy fanpage:mama tata i reszta swiata 

3 komentarze: