niedziela, 18 stycznia 2015

Na dobry początek...

Pierwszy post.

Witam wszystkich, od dłuższego czasu planowałam założenie bloga, w końcu mi się udało - noworoczne postanowienie! Z zawodu jestem architektem a na co dzień  szczęśliwą mamą szczęśliwej córki. Pierwszego posta zapewne nikt nie przeczyta ale warto go napisać, chociażby dla samej siebie :). Do rzeczy - blog będzie przeznaczony dla rodziców i przyszłych rodziców. Zamierzam pisać o ciąży, o dzieciach, o wychowaniu, karmieniu i wszystkim tym, co związane jest z naszymi pociechami. Tematy potraktuję od strony czysto naukowej i emocjonalnej. Będę bazować na swojej wiedzy i doświadczeniu. Z pewnością nie zabraknie też ciekawych przepisów dla dzieci i dorosłych. Mam nadzieję, że czasem tu zajrzycie, jeśli moje rady przydadzą się chociaż jednej/jednemu z was, będę wiedziała, że moje pisanie ma jakiś cel. 

Zapraszam na facebook'owy fanpage:   Mama tata i reszta świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz